سایتهای کسب درآمد + نرم افزار رویایی Multiclicker
 
دارامد از اینترنت درواقعی در ایران
netmarketingiranian
 
 
چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 3:3 ::  نويسنده : alexy
یادتون هست که گفتم که شما برای کسب درآمد باید روی تبلیغات کلیک کنید و همچنین گفتم که این کار خیلی طول میکشه(شاید روزی 10 ساعت!!) حالا اون نرم افزاری رو که بهتون گفته بودم رو براتون روشن میکنم که چیه...

این نرم افزار اسمش هست Multiclicker که همون طوری که از اسمش معلومه کار کلیک بر روی چندین سایت رو از طرف شما انجام میده

شما فقط كافیست روزانه یك یا نیم ساعت با كامپیوتر كار كرده و نرم افزار را آماده كار نمایید و فردای آن روز ، حداقل 5 دلاری درآمد كسب كنید(این كمترین مقداری است كه هر روز به دست خواهید آورد هم چنین توجه کنید که این درآمد بدون سود زیرمجموعه گیری گفته شد طبعا اگر شما در هر سایت 10 زیر مجموعه داشته باشید در آمد شما به روزی بین 10 تا 50 دلار هم خواهد رسید).

درآمد این روش كاملا واقعی می باشد شما فقط كافیست روزانه یك بار نرم افزار را تنظیم نمایید(یعنی فقط روی آیکون نرم افزار کلیک کنید تا اجرا شود) تا كار ها را انجام دهد و خودتان به هر كار دیگری كه دوست دارید بپردازید . تنها كاری كه شما باید عملا در این روش انجام دهید این است كه برای برداشت پول خود اقدام نمایید !!! باقی كارها را فقط و فقط نرم افزار انجام می دهد !!!.

پس از تنظیم نمودن نرم افزار مربوطه ، نرم افزار به طور خودکار تمام كارهایی را كه شما برای كسب درآمد نیاز دارید انجام می دهد . پس از اتمام كار مبلغ مشخصی به حساب شما درآن سایت اضافه می شود و پس از به حد نصاب رسیدن می توانید آنرا برداشت نمایید نكته مهم دیگر اینكه درآمد كسب شده با این روش بسیار بالاست و شما می توانید در طول روز ، چندین بار این نرم افزار را برای كسب درآمد فعال نمایید.

دوستان عزیز میتونن نرم افزار را مجانی دانلود کنن ولی به این نکته توجه داشته باشید که قبل و یا بعد از دانلود نرم افزار باید در سایت های درآمدی عضو شوید چون باید ازاین سایت ها درامد کسب کنید لیست این سایتها رو در ادامه قرار دادم.

نکته ی مهم: نرم افزار در حالت عادی تعداد محدودی سایت را تحت پوشش دارد.شما میتوانید به این نرم افزارسایتهای کلیکی فراوانی (حتی تا 1000تا) را اضافه کنید تا در یک زمان مشخص با چندین سایت کار کند و درآمد چند برابری برای شما حاصل شود. حتما می پرسید چه طوری باید سیستم کلیک کردن بر روی یک سایت خاص را به این نرم افزار اضافه کنیم در واقع به این کلمه ی طویل " سیستم کلیک کردن بر روی یک سایت خاص" در اصطلاح پلاگین می گویند!

پلاگین ها فایلهایی با حجم حدودا ۲ کیلوبایت هستند که با قرار دادن آن ها در پوشه ی نصب برنامه (در واقع در پوشه ی Plugins) انجام کلیک بر روی یک سایت خاص توسط نرم افزار را برای شما ممکن می کنند در حال حاضر تعداد پلاگین کاربردی که حدود 8 عدد هستند در مالتی کلیکر قرار داده شده در آینده برای کار با سایتهای دیگه پلاگین هایی معرفی می شن که شما می تونید با دانلود اونها و ریختن در پوشه ی Plugins از سایتهای بیشتری کسب درآمد کنید.

توجه: این نرم افزار تحت زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اگر نرم افزار بعد از دانلود نصب شد که چه بهتر ولی اگر نصب نشد میتوانید نرم افزار جاوا را از لینک زیر دانلود کنید بعد از نصب نرم افزار جاوا نرم افزار مولتی کلیکر نصب میشود.

دانلود نرم افزار جاوا (حجم 14 مگابایت)


و سر آخر این هم :

دانلود نرم افزار MultiClicker 1.5.1 (حجم:۵۳۰KB)

مژده : این نرم افزار علاوه بر زبان انگلیسی دارای زبان فارسی هم هست.


بعد از نصب نرم افزار حالا باید درون سایت های زیر که اسم این سایت ها در خود نرم افزار در قسمت addهم وجود دارد ثبت نام کنید.

راهنمایی ثبت نام: دوستان وقتی وارد هر یک از سایت های زیر شدید بر روی گزینه Register کلیک کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

راهنمایی کار کردن با نرم افزار:

(مژده:به زودی این راهنمایی به صورت تصویری قرار داده می شود)

۱-بعد از اینکه نرم افزار را نصب کردید و از حالت زیپ خارج کردید گزینه Multiclicker را فعال میکنید

۲-وارد نرم افزار که شدید روی گزینه افزودن [یا ادمکی که علامت + روی آن هست] کلیک میکنید.[ممکن هست به محض ورود پیام به روز رسانی نرم افزارنمایان شود.در این صورت نرم افزار را به روز کنید]

۳-سایتی که درآن ثبت نام کردید را از لیست انتخاب کرده و گزینه بعدی را بزنید.

۴-یوزر نیم و پسوردی که در آن سایت ثبت نام کردید را وارد کرده و بعدی را بزنید.

5-گزینه سوم هر x دقیقه - بین را انتخاب کرده و بعدی رابزنید.

۶-قسمت پروکسی هم بر روی خیر باشد و بعدی را زده و در قسمت بعد یعنی تنظیمات دقت کنید تیک اجرای این برنامه به هنگام روشن کردن سیستم خورده باشد. و بعدی را بزنید.

۷- و بعد پایان را بزنید تا کار تمام شود.

این کار را برای تمام سایتهایی که درنرم افزار هست [در صورتی که خواستید میتونید به آنها اضافه کنید] انجام بدهید.





و حالا لیست سایتهایی که باید در اون ها ثبت نام کنید توجه کنید که حتما توسط اون نرم افزاری که در پست پایین تر گفتم وارد سایت ها بشین و ثبت نام کنید(توجه کنید این کار فقط برای ثبت نام هست و لاغیر!)دانلود این نرم افزار(لینک غیر مستقیم) - حجم : 450 کیلوبایت.

لطفا بعد از اینکه وارد سایت ها برای ثبت نام شدید توجه کنید در قسمت Referal عبارت fabuxer نوشته شده باشه.

ثبت نام در Bestbux     ثبت نام در Econ-Business     ثبت نام در Invest4you

ثبت نام در Zvork             ثبت نام در Visit4Cash

ثبت نام در MakeMyBux

ثبت نام در تمامی سایتهای ذکر شده رایگان است.

در آینده 30 - 40 سایت جدید به همراه پلاگین برای شما قرار داده میشه,ازتون ممنونم که تا آخرشو خوندید انشا الله موفق میشیم!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان netmarketingiranian و آدرس iraniannetmarketing.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 643
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1